Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Uw bestelling is nu afgerond en u ontvangt van ons bericht over de gewenste afhaal of bezorgdatum. De factuur ontvangt u per email.
Bij Taxusbestellen.nl kunt u eenvoudig betalen in een beveiligde omgeving.
Ideal
U kunt er voor kiezen om middels Ideal te betalen. Een veilige betaalmethode. Na uw bestelling wordt u automatisch doorgegeleid naar de betaalpagina van uw bank.
Bankoverschrijving
Kiest u voor bankoverschrijving dan ontvangt u van ons bericht. Wij sturen u onze bankrekeninggegevens en u maakt het bedrag over naar onze rekening onder vermedling van het ordernummer.
Contant betalen bij afhalen of bezorgen
Bij Taxusbestellen.nl behoort contant betalen ook tot de mogelijkheden. U kunt contact betalen bij afhalen of betalen per pin.
Onze planten zijn van een uitstekende kwaliteit. Als kwekerij hebben wij dan ook ruim vijftien jaar ervaring in het kweken van onder andere Taxus Baccata en Hicksii. Daarnaast worden al onze planten jaarlijks gekeurd door de Stichting Nederlandse Algemene Kwaliteitsdienst Tuinbouw oftewel Nak Tuinbouw.
Wij leveren zowel taxus uit pot (in de zomermaanden) als met kluit. Deze worden gerooid uit de volle grond. Onze planten worden regelmatig ondersneden. Dit zorgt er voor dat de kluiten goed gaan wortelen. Een goede kluit is belangrijk voor het aanslaan van de plant. Het rooiseizoen loopt van medio september tot mei. Rooien is altijd afhankelijk van het weer. Bij te hoge temperaturen wordt er niet gerooid en geplant.
U mag van ons verwachten dat wij taxusplanten leveren van een goede kwaliteit. Uiteraard gaan wij er van uit dat u onze plantinstructies volgt om ervoor te zorgen dat de taxus planten goed aanslaan.
Wij bieden u drie maanden garantie op onze planten. Wij gaan er hier bij van uit dat u de plantinstructies goed opvolgt. U kunt geen beroep doen op de garantie indien schade is ontstaan door de genoemde punten in artikel 11 lid 7 van de algemene voorwaarden. Denk hierbij aan extreme weersomstandigheden, ongeschiktheid van de grond, het niet juist verzorgen van de planten e.d.
In alle andere gevallen kunt u uiteraard contact met ons opnemen. Wij streven er naar om eventuele problemen en klachten correct en zo spoedig mogelijk op te lossen.
Uiteraard kunt u altijd contact met ons opnemen om advies te vragen over de planten: het aanplanten, snoeien en verzorgen.
Afwijkende garantietermijnen zijn in overleg mogelijk wanneer wij de haag zelf planten.
Als consument heeft u het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annuleren 14 dagen de tijd om uw product retour te sturen. U krijgt dan het aankoopbedrag plus de verzendkosten gecrediteerd. Echter de kosten voor het retourneren van u thuis naar onze kwekerij zijn voor eigen rekening. Deze kosten kunt u raadplegen op onze site en bedragen circa € 47,95. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden.
Taxus is een levend product en heeft daardoor speciale verzorging nodig. Wij vragen u hier rekening mee te houden.
Om gebruik te maken van uw recht kunt u met ons contact opnemen via [email protected]. Wij storten vervolgens het orderbedrag binnen 14 dagen op uw rekening mits het product in goede orde retour is ontvangen.
Als kwekerij zijn wij trots op onze planten en wij streven naar 100% klanttevredenheid. Mocht u een klacht hebben over de ontvangen producten of over de afhandeling van de overeenkomst dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen. Graag horen wij uw klacht zo spoedig mogelijk na ontvangst van uw bestelling.
Wij vinden het belangrijk om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen.
Graag ontvangen wij uw klacht schriftelijk. U kunt deze mailen naar [email protected]. Probeer de klacht zo uitgebreid mogelijk te omschrijven. U mag ook foto's meesturen als dit ter verduidelijking van uw klacht is.
Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan kunt u uw klacht deponeren via het platform van de Europese Unie.
Meer informatie:
https://www.webwinkelkeur.nl/een-europees-odradr-platform/